2020-03-20
Dzięki DataCenter PPNT kilkaset osób każdego dnia może sprawnie pracować w trybie home office, mając stały i szybki dostęp do dysków sieciowych.
Widząc, że Lokatorzy PPNT pobierają duże ilości danych z firmowych serwerów, wyszliśmy im naprzeciw i bez dodatkowych opłat, tymczasowo, zapewniliśmy szybsze łącze, zrównując pasma na pobieranie i wysyłanie danych.
Staramy się rozumieć potrzeby Użytkowników i na nie reagować, a co najważniejsze możemy pozwolić sobie na, by do każdego Klienta podchodzić indywidualnie.
W czasie zwiększonego zapotrzebowania na pracę zdalną, związaną z epidemią koronawirusa, Przedsiębiorcy korzystający z naszych usług szczególnie doceniają zarówno sam fakt, że ich dane znajdują się w chmurze, przez co ich pracownicy mogą pracować z dowolnego miejsca na świecie, jak również elastyczność usługi AnyTime Cloud, która pozwala nie tylko dynamicznie zwiększać zasoby serwerów w związku z większym obciążeniem, ale też w prosty i wygodny sposób konfigurować usługi Dial-up VPN samodzielnie przez dział IT klienta, tak aby umożliwić pracownikom bezpieczne podłączenie do danych firmowych w ciągu zaledwie kilku minut od zgłoszenia zapotrzebowania.
Dla bardziej wymagających Klientów, oferujemy usługi zdalnych desktopów, które całkowicie uniezależniają pracownika od lokalizacji i sprzętu, za pomocą którego chciałby pracować. Może to być zarówno służbowy laptop, jak i prywatny komputer stacjonarny, tablet czy smartfon. Pracownicy korzystający z tej usługi zyskują pełną niezależność i ciągły dostęp nie tylko do danych zgromadzonych na serwerach firmowych, ale także na ich prywatnych pulpitach czy folderach.
Chętnie opowiemy o naszych narzędziach, podpowiemy, jakie rozwiązania wprowadzić, by usprawnić Waszą pracę.
Foto: freepik.com