zdjęcie

Mamy certyfikat ISO 20 000

2016-10-06

DataCenter PPNT może poszczycić się unikatowym na skalę kraju  certyfikatem ISO 20000 oraz ISO 27001. Certyfikaty te świadczą o wysokim  poziomie usług, bezpieczeństwie informacji oraz jakości zarządzania  usługami IT.

Eksperci DataCenter opracowali i  wdrożyli Zintegrowany System Zarządzania Usługami IT oraz Bezpieczeństwa  Informacji. Połączyli w nim szczególną dbałość o względy bezpieczeństwa  danych Klientów z nowoczesnymi metodami zarządzania usługami IT. W  praktyce oznacza to ciągłą i nieprzerwaną pracę systemu oraz gwarancję  najwyższych standardów w relacjach z klientami. Dopracowanie tak  sprawnego i bezpiecznego systemu jest możliwe dzięki stałemu  monitorowaniu i raportowaniu stanu systemów zasilania, chłodzenia,  urządzeń sieciowych, macierzy dyskowych, serwerów i wielu innych  elementów mających wpływ na funkcjonowanie infrastruktury  informatycznej. Pozwala to wykrywać na bieżąco wszelkie anomalie i  zapobiegać awariom, zanim będą one odczuwalne dla klientów.

Dzięki temu możemy poszczycić się  nieprzerwaną pracą obiektu i systemu klientów od chwili ich  uruchomienia, a na każde żądanie klienta możemy przedstawić szczegółowe  dane dotyczące pracy jego infrastruktury – mówi Tomasz Łukaszewicz, kierownik DataCenter PPNT.

Audytorzy, sprawdzając system DataCenter, nie znaleźli żadnych  niezgodności z normami ISO. Co więcej, ich zdaniem w obszarze  monitorowania usług standardy DataCenter znacznie przewyższają wymagania normy ISO.

W ocenie auditora wiodącego, takie  podejście do zarządzania usługami, powierzonymi systemami i  informacjami, zapewnienie odpowiedniego potencjału wykonawczego oraz  transparentność parametrów usług dla Usługobiorcy, pozwala uznać  Datacenter PPNT jako wiarygodnego dostawcę usług teleinformatycznych – powiedział Robert Wójcik, audytor wiodący SMS, ISMS TÜV NORD.